måndag 19 januari 2009

Busy busy

Hej och hå!

Idag är en busy dag, har precis varit och handlat lite och nu ska jag ner på stan... =)
Ska försöka hinna med:

Köpa mitt friskis och svettiskort samt väga mig
Gå till skolan, betala kåravgift och sittningen som är på torsdag
Gå förbi cykelringen och inhandla däck, hjul och slang till min cykel
Laga cykeln
Hitta en billig svart klänning
Äta nån gång
Träna
Diska
Plugga

=)

Så det är mycket att göra, men så kan det bli ibland.

Igår var vi bortbjudna på söndagsstek, men det gick bra.
Hon var informerad om att jag inte åt potatis :D Så förrätten (krustader med smörstekta kantareller), blev bara kantareller med smöret.
Huvudrätten (nötstek, världens godaste sås och tillbehör) blev för mig 3 bitar stek och maaaaassor av sås (hon reder inte såsen, helt perfekt!).
Efterätt (glass med hallon) blev hallon med vispad grädde som hon hade över. =)

Så jag höll mig nog hyffsat bra iaf.

Idag startade jag dagen med äggröra (2 ägg, 40 g smör och 30 g creme fraiche) och bacon, så jag klarar mig nog. =)

Nu måste jag bege mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare