torsdag 8 januari 2009

Hemma igen

Sådär, hemma från mitt joxande.

Tog en hurtig promenad till stan, var ganska skönt väder ute faktiskt.

Men fick inte allt gjort som jag skulle. *Suck* Datorerna i skolan funkade inte och helpdesken hade inte öppet.
Så det blev inga utskrifter som jag hade tänkt.

Men däremot lyckades jag skicka iväg allt som skulle skickas och har handlat ett måttband (det vi hade innan är spårlöst försvunnet..), så nu har jag tagit mina mått.

Snart dags för lunch (fast just nu verkar min mage vilja krångla lite av någon anledning), som består av makrill i tomatsås (men jag sköljer bort tomatsåsen), ett stekt ägg och en klick coleslaw. =)

Sen middan är fortfarande inte helt bestämd, men nåt med fisk iaf.

Hämtade min tenta också! Mycket bra =) 61p av 63 :D:D:D:D

Nä nu ska jag sluta slöa och rensa kattlådan tror jag ;)

UPPDATERING:
Blev ändrad lunch, kollade minmat.net och det var för tok för lite fett (makrill har inte så mkt fett i sig) så jag tog 2 stekta ägg istället för ett och en extra klick majonnäs i coleslawen =)
Så nu är jag mätt och belåten ett tag till. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare