lördag 10 januari 2009

Dag 6 =)

Och jag var inte alls hungrig i morse, men åt frukost ändå, så nu är jag ännu mindre hungrig =) Men blev inte "mättmätt" utan precis som innan bara inte hungrig, kanske ketosdagen nu då? =D

Däremot hade jag magvärk (japp den veckan i månaden) så jag knappt var mänsklig.. Blurgh.

Har tagit en liten tablett nu så det är bättre. (Någon som hört den underbara sången "ta en tablett" med cecilia bruse? :D Om inte, lyssna!).

Ska snart iväg på en promenad, behöver röra på mig innan benen trillar av.. Men blir ingen 1½-timmes precis. Men kanske 45 minuter iaf =)

Frukosten bestod av 2 stekta ägg och ½ pkt bacon, en bra start. (0g kolhydrater i den!)

Sen till lunch blir det bacon och gratinerad blomkål, sambon ville ha något vegetariskt så gör kanske en soppa eller nåt till honom. =)

Middag blir lasagne! Mmmmmm. Fast på Irinas vis ;)

Nu ska jag ynkla mig lite.. ;-)
Upddatering senare.

1 kommentar:

  1. hej. Jag är en lasagneälskare. Skulle du kunna tänka dig att maila mig ditt recept på din lasagne? Ska börja med LCHF-kosten nu.

    min mail är alexandramarialouise@spray.se

    tack på förhand.

    SvaraRadera

gratis besöksräknare