söndag 4 januari 2009

Första inlägget, och starten på mitt nya liv!

Välkommen till ännu en blogg i mängden, som ingen egentligen kommer läsa om jag inte tvingar dom ;-)

Men det är en blogg iaf, som jag hade tänkt skriva ner mina (förhoppningsvis) framsteg med att komma i form.

Mitt första projekt är LCHF-dieten (vill egentligen inte kalla den diet, eftersom det inte är det.. men i brist på bättre ord).

Med start imorgon är det hejdå potatis och hejsan svejsan brieost och vispgrädde. =)

Ska ta mina mått imorgon bitti, vikten är redan mätt (61,1 kg).

Hoppas komma ner till 50 kg och bikiniform till sommaren.

Kommer kombinera maten med promenader och även spinning om jag lyckas komma över ett bra gymkort ;)

Kommer uppdatera bloggen varje dag, så ni kan gotta er i allt mumsigt jag äter :P (ehm).

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare