tisdag 6 januari 2009

Dag 2!

God morgon =)

Idag vaknade jag och kände mig bakfull.
Ont i huvudet, seg som sirap och så någon konstig känsla i magen.. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på vad jag smällde i mig igår ;-)

Blev bättre dock när jag käkat frukost, som bestod av 2 stekta ägg och ett halvt paket bacon.

Idag ska jag och syrran ner på stan och hoppas att några butiker har öppet.. Men det känns ju som att chansen är liten.
Fast motion skadar ju inte =)

Sen är det dags för lunch, som blir avocadokräm (ska mixa avocado med lite smör och fraiche tänkte jag), bacon, stekt ägg och ngn majonnäsbaserad sås (eller ost, har inte bestämt mig än).

Middag blir hemmagjord burgare, fast utan bröd. Med massa ost, bacon, räksallad, majonnäs och lite avocadogegga om jag orkar.

Förhoppningsvis försvinner bakfyllekänslan under dagen iaf. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare