söndag 11 januari 2009

Imorgon är första dagen..

Imorgon börjar min skola. Första dagen på beteendevetenskapliga programmet.. 3 års pluggande ska det bli, men förhoppningsvis blir det nåt bra av mig sen =)

Har planerat maten lite inför imorgon, jag är en riktig planeringstyp. Kontroll är ledordet ;-)

Frukost blir 2 kokta ägg med en klick majonnäs och några ostrullar. Det står jag mig nog på (ska vara i skolan 10-17, vet inte hur det blir med raster..).

Lunch blir rester från middagen idag, revbensspjäll med vitlökssmör och tänkte ta med lite ostrullar ifall att.

Middag tänkte jag fiskgratäng efter detta recept.

Det blir prima ballerina det. =)

Nu ska jag diska!

2 kommentarer:

  1. Åhh, börjar du gymnasiet imorgon? Gud va kul, kommer ihåg hur nervös man var. Men det behövde man egentligen inte vara. =P

    SvaraRadera
  2. Hehe nä börjar på högskolan =) (Är 22, fyller 23 i februari), men miiiinst lika nervös för det :D:D

    SvaraRadera

gratis besöksräknare