tisdag 20 januari 2009

Inspiration

Blir mycket siffror här på bloggen, lite tråkigt kanske...

Så tänkte jag kunde länka till lite inspirationskällor, och recept!

Ni får gärna kommentera om ni har någon inspirationskälla! Eller en egen blogg kanske. =)

Receptsidor:

Airams matblogg! Mycket nyttigt! Hon har dessutom kommit ut med en kokbok. =)
Lisa-Maries kokbok finns en underbar kycklingrätt där som ni bara måste testa!
En GOD pizza
Ostplättar!

Hehe lite för de riktigt vågade... :D Min nästa bjudrätt!

Sen så hänger jag sjukt mycket på Kolhydrater i Fokus!

Lite andra tipssidor:
Här kan du söka innehållet i många livsmedel (från livsmedelsverket).
Lite om vad du "får" och "inte" får äta, bra för nybörjare!
Ett till "kostprogram".
Min mat, här kan du skriva in vad du ätit och sen räknar den ut i gram och procent ur du ligger till. =)


Ska bli bättre på att lägga upp vad jag äter, iaf till lunch och middag.

Frukosten är ju i princip densamma hela tiden :-)

Trevlig läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare