tisdag 6 januari 2009

Kvällsuppdatering dag 2

Så var denna dag förbi =)

Middagen blev en succé! Gud så mumsigt!

Tog 3 små hamburgare och la 4 lager ost på varje, smetade sedan på en egen dressing bestående av en hel del majonnäs och liten klick hamburgerdressing (hamburgerdressing är apgott men lite för mkt kolhydrater i för att äta så mycket av), toppade med stekt bacon =D

Yummy yummy!

Baksmällan är helt borta, nu har jag bara ont i huvudet... Men inte så farligt =)

Och jag kollade lite hur mycket kalorier jag egentligen får i mig, och det är förvånansvärt lite!

1800 kalorier som max faktiskt =)

Men jag får i mig ungefär 180 g rent fett om dagen iaf, men bara runt 3 g kolhydrater =)

Morgondagens frukost har jag inte bestämt än, mosat ägg med majonnäs och en bit brie kanske. =)

Får ju inte överäta mig på bacon, fast det är sååå gott!

Här är förresten en snygg liten graf över dagens intag ;-)





Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare