måndag 5 januari 2009

Uppdatering

Första fettisdagen är avklarad!

Känns inte så farligt som jag trodde, lite tröttare än vanligt och magen har väl grumlat lite men annars känns det prima!

Blev ett litet "snack" till lunch, vid 14 :D... Orkade inte så mycket.

Ett par "kycklingstavar" eller hur man ska uttrycka det.. Stekta i smör med den där creme fraichesåsen med majjo och krossad fetaost.

Sen blev det middag.

Kalops där jag tog ut köttbitarna och åt typ 80 g blomkål som jag mosat med smör, majjo, grädde och fraiche.

Sen som litet kvällssnack medan dom andra mumsade chokladkaka och wienerbröd åt jag ett kokt ägg med majjo på. =)

Imorgon blir det ett par stekta ägg och ett halvt paket bacon till frukost, orkar inte med en sån mastig sak igen tror jag :P

Vill ju orka med lunch.

Får se hur jag mår imorgon sen :)

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare