onsdag 7 januari 2009

Lunch

Sådär, lunch avklarat.

Köpte lite räksallad så jag slapp ta hamburgerdressing (räksallad har ännu mindre kolhydrater än hamburgerdressin :D), och det blev lika gott som igår ;-)

Blev dock lite väl mastigt kanske, så blir inte mycket till middag skulle jag tro.

Är mätt ungefär 5 timmar på frukosten, sen blir det lunch som jag är mätt på kanske 7 timmar på (iaf om dom ska vara såhär mastiga :-O) så kanske ska ta mer fika på kvällen istället.

Eller dra ner på frukosten och äta mer till lunch och middag.. Vill ju inte äta så jag spricker :P

Får se hur jag gör imorrn.

Ikväll blir det träning också när syrran åkt hem, har inte kunnat träna när hon varit här.

Men ikväll blir det en tur på löpbandet tror jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gratis besöksräknare